E-Mail: info@thewrapshop.pl
Tel: 576 150 400
Razem: 00,00 

Brak produktów w koszyku.

Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu The Wrap Shop?
Pracujemy w dni robocze w godz. 8.00-16.00.

Jak mogę skontaktować się z obsługą sklepu?
Kontakt telefoniczny w dni robocze w godz. 8.00-16.00 pod nr. tel. +48 576 150 400 lub mailowo: info@thewrapshop.pl

Czy mogę uzyskać rabat?
Jeśli zamierzasz złożyć większe zamówienie dodaj wszystkie produkty, których potrzebujesz do koszyka a następnie pobierz jako PDF (kliknij w koszyku w prawym dolnym rogu pod spisem produktów z koszyka). Pdf ze zrzutem koszyka wyślij na info@thewrapshop.pl a my przydzielimy Ci jednorazowy kod rabatowy na te zakupy.

Jeśli jesteś naszym stałym klientem lub byłeś kiedykolwiek na szkoleniu w The Wrap Center również skontaktuj się mailowo info@thewrapshop.pl a przydzielimy Ci jednorazowy kod rabatowy.


Jak długo muszę czekać na realizację mojego zamówienia?
Zamówienia złożone i opłacone (lub za pobraniem) do godz. 12 w dni robocze zostają wysłane kurierem DPD tego samego dnia*.*dotyczy TYLKO produktów dostępnych od ręki („na stanie”), czas oczekiwania na produkty dostępne „na zamówienie” to 2-3 dni.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego swojego zamówienia PO JEGO UPRZEDNIM OPŁACENIU w dni robocze w godz. 8.00-16.00 w siedzibie firmy: The Wrap Center ul. Główna 8, 33-100 Tarnów

Czy towar jest dostępny od ręki?
Wszystkie produkty oznaczone w karcie produktu jako „na stanie” są dostępne od ręki i ich wysyłka jest realizowana w tym samym dniu (zamówienia złożone i opłacone lub za pobraniem do godz. 12) lub na drugi dzień (zamówienia złożone w dni robocze po godz.12). Produkty na zamówienie są oznaczone w karcie produktu jako „na zamówienie” i ich zakup wiąże się z oczekiwaniem 2-3 dni robocze, w zależności od rodzaju produktu. Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty dostępne od ręki i te na zamówienie to czas realizacji jest uzależniony od dostępności produktu „na zamówienie” i wysyłamy dopiero kompletne zamówienie. Jeśli potrzebujesz produktów dostępnych od ręki szybciej, skontaktuj się z nami mailowo: info@thewrapshop.pl a zobaczymy co da się zrobić.

Czy przyjmujecie zwroty/reklamacje?
Wszystkie szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Na etapie składania zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym wypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj – błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie, FV wystawiane są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.